poniedziałek, 8 marca 2010

Bo od czegoś trzeba zacząć ...

W listopadzie zeszłego roku uczestniczyłam w szkoleniu "Decoupage i biżuteria" i właśnie po odbyciu tego szkolenia postanowiłam zająć się na poważnie tworzeniem biżuterii. Początkowo chciałam zająć się ozdabianiem przedmiotów techniką decoupage, ale póki co warunki mieszkaniowe nie pozwalają mi na to. Po prostu nie mam miejsca. Warsztat biżuteryjny zajmuje go znacznie mniej, a tworzenie biżuterii jest równie przyjemne, zwłaszcza jeśli można łączyć przy tym różne, ulubione techniki. Biżuterie robię z gotowych szklanych koralików, dziergam na szydełku i lepię z modeliny. Póki co ... bo nigdy nie wiadomo co wymyślę jutro ;)

Na początek coś szydełkowego.

Korale w całości wykonane na szydełku w kolorach bordo i fiolet. Całkowita długość korali to 43 cm, kwiatek ma średnicę 4 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...