środa, 11 lipca 2012

Zmiany na blogu.

Zmieniłam kolorystykę bloga i jego układ. Podzieliłam blog odrębne strony, dzięki czemu jest bardziej przejrzysty i uporządkowany. Trzeba się tylko przyzwyczaić.
Ja jestem zadowolona ze zmian, a jak się Wam podoba (lub nie)?

Zbierałam się do tego już dawno, ale jakoś zawsze brakowało mi czasu lub chęci. Dziś mi się udało. Po pierwsze dlatego, że obudziłam się nieprzyzwoicie wcześnie, a po drugie dlatego, że zajrzałam na blog Urszuli Phelep i poczułam się zmotywowana. Koleżanki blogowiczki, jeśli jeszcze tam nie byłyście, zachęcam, bo warto :)

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie bomba. Ten układ jest o wiele lepszy! Tylko nie wiem czemu, żeby dodać komentarz muszę kliknąć na: "brak komentarzy". Na wszystkich blogach bloggera tak jest, bo nawet nie wiem?
    Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa twórczych chwil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyrazy uznania dla nowej szaty bloga :)
      Z komentarzami tak jest na wszystkich blogach, już od jakiegoś czasu. Może to forma udoskonalenia, której nie potrafimy docenić :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...