piątek, 12 listopada 2010

Kolorowo i szydełkowo.

Kolorowe kolczyki.
Pierwsze z szydełkowych kulek, zrobiłam dla siebie już jakiś czas temu. Bardzo je lubię. Na zdjęciu wyglądają niepozornie, ale w uszach naprawdę ślicznie się prezentują.
Te drugie, jeszcze bardziej kolorowe, też zrobiłam dla siebie. Wykonane są z drewnianych koralików, więc pomimo sporych rozmiarów, nie są ciężkie.




Szydełkowe kwiatuszki są całkiem nowe. Zamówiłam sobie ostatnio większą ilość ślicznej kolorowej włóczki i koniecznie musiałam ją wypróbować :)
Kwiatuszki zrobiłam z moheru, są mięciutkie i puchate, a ich kolory są bardziej wyraziste niż pokazują to zdjęcia.


1 komentarz:

  1. Baardzo ładne połączenie koloru w obu parach kolczyków :) Też lubie miec wesoło w uszach, zwłaszcza jesienią :) a kwiatuszki cudne, zwłaszcza ten fioletowy!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...